2015. október 18., vasárnap

2.fejezet

Sziasztok a nevem Virág
15 éves vagyok árva.
Egyedűl vagyok de boldog.
A barátnőim az életem.Az erőm is rendben van.

Képzeljétek tudok virágokat termeszteni meg fát növeszteni.
És tudok ugrálni az ágakon,tisztára olyan vagyok mint tarzan csak lányban.
Imádok virágokat termeszteni mostanában,
például két virág keresztezését tanulom.

A sérülteknek gyógynövény kertet varázsoltam,
Persze ezt ők nem tudják.
Szeretek a barátnőimmel lenni,
Szeretek az erdőben lenni a kedven rétemen.

Szeretek néha csak úgy el gondolkodni vagy varázsolni.
Négyünk közül nekem van barátom vagyis valami olyasmi,
Igazából még em mondtuk ki de mindketten ugyan azt érezzük egy más iránt.
A barátnőim ugyan ugy szerelmesek csak ők még maguknak sem valják be.

1 éve kezdtem máshogy érezni Piblood iránt ,
Elöször magamnak sem valottam be de most már igen.
Ő is ugyanazt érzi mint én tudom mert egyszer bevalotta.
Nagyon aranyos és kedves és idősebb is.

Ez itt én vagyok 5 éves koromban:
Ez vagyok most:

Csak fel van kötve igazából hosszú a hajam.

És ő itt Piblood:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése