2015. október 31., szombat

3.Fejezet

Sziasztok a nevem Szellő.
15 éves vagyok,az én erőm a szél(milyen meglepő,úgye érzitek az iróniát?).
Egészen kicsi korom óta árva vagyok de ezt tudjátok.
Egyedül éreztem magam sokáig de még most is néha.

5 éves koromban kezdtem el észlelni az erőm mint a többiek.
De igazán csak 5 éve fejlesztem komolyan az erőm a többiekkel együtt.
Az erőmmel képes vagyok kisebb tornádot is képezni.
Akkoriban még egy kis szél fuvallat is nehéz volt számomra.

De most már erősebb vagyok.
Most vagyok igazán büszke magamra.
És remélem a szüleim is az lennének.
Azt hiszem szerelem téren viszont elég rosszúl állok.
Van egy fiú aki nagyon tetszik.

Viszont nem tudom hogy én is tetszem-e neki.
De ezt majd még ki fogom deriteni.
A lányok kicsi korom óta a lelki társaim.
Azt hizem ők amolyan testvérek nekem.
Azt viszont tudom hogy a szüleimet még őkse potolják.

Itt vagyok 5 évese:






(Piros szem nélkül)

Itt vagyok most:



És ő itt Weisblood a fiu aki tetszik:


                                                                PUSZI:Szellő

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése