2015. november 8., vasárnap

4.fejezet

Sziasztok a nevem Csillag. 15 éves vagyok. Az én erőm a víz.
Nagyon régóta egyedül vagyok. Nincs egy vér szerinti rokonom sem.
A barátnőim jelentik nekem a családot.

Az erőm nekem egy kicsit más mint a többieké mert
mivel én a vizet uralom ezért az én erőm a szárazföldön gyengébb.
Természetesen ez változhat ha egy pár évig ezt is fejlesztem.
Mivel a többiek történetét már ismeritek igy az enyémet is.

Ezért ezt nem részletezem. A lényeg hogy árva vagyok.
Amióta az eszemet tudom mások neveltek fel más helyen.
Amikor ide kerültem találkoztam a lányokkal.
Mint mindannyian más helyről jöttünk ide de eredetileg innen származunk.

Fura volt hogy minden ismeretlen és fájt hogy az eddigi életem egy hazugság volt de most már mindent értek.
Én találkoztam elössző a fiúkkal. Nagyon kedvesek mindenki szerelmes valakibe.
De én nem és Blaublood sem. Mi csak barátok vagyunk.
Nos azt hiszem elég is belőlem ennyi remélem ezzel egy kicsit jobban meg ismertetek engem és a lányokat.

SZIASZTOK

Ő itt én vagyok kis koromban:

Ő is én vagyok csak most:

Ő itt Blaublood:


Ezek mi vagyunk a lányokkal:

És ők itt a fiuk:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése