2015. november 22., vasárnap

7.fejezet A vízesés

Sziasztok!

Liliom szemszög:

Pihenés képpen ma úgy döntöttünk hogy a tegnapi eset után el megyünk kicsit pihenni.
Tehát mindenki el ment pakolni mi úgy döntöttünk a lányokkal hogy egy kicsit
meglepjük a fiúkat ezért mindegyőnk fel vett egy csini bikinit,
felé pedig egy szép de egyszerű egyberészesruhát.

Fiúk kész vagytok már?-kérdeztem már meg amikor már vagy 2 órája pakoltak.
Igen mehetünk.-Felelték egyszerre.Akkor indulás-gondoltam.
Fiúk úgy tudjátok merre kell menni a másik strandhoz amit mondtatok?-kérdezte Szellő két óra séta után.
Persze,na jó elfelejtettük.-Javította ki saját magát Redblood.

Nagyszerű ügyesek vagytok,akkor most mi legyen?-kérdeztem
Mit szólnátok hozzá ha elküldeném szépséget körül nézni?-kérdezte Szellő.

Szellő szemszög:

Miután el küldtem Szépséget kínos csend telepedett ránk.
Kb. 45 perc után Szépség visszatért és megtudtuk hogy nem olyan nagyon messze
van itt egy patak egy vízeséssel együtt. Uthogy elakartunk 
indulni amikor eszembe jutott valami.Mégis hogy fogunk mi oda jutni ha szépség is
repülve tudott csak oda menni és igy majdnem 1 óra volt mire vissza ért,
nekünk igy legalább 2 óra lesz.-kérdeztem.

Csillag szemszög:

Talán menjünk az állatokkal.Mondtam de lehet nem kellet volna.
És mégis hogyan ha hisz nekünk nincs is állataink.Kiabálta Blaublood.
Tudod nem kellene fel kapni a vizet rögtön és kiabálni.-Mondtam látszólag higattan de belül nagyon mérges voltam.
És ekkor kezdtünk el vitatkozni de nagyon.Úgy 20 perc után megszólalt Liliom.

Liliom szemszög:

Mi lenne ha végre abba hagynátok a vitatkozást mint egy öreg házaspár komolyan.-mondtam hangosan.
Erre mind a kettö elpirult komolyan még Blaublood is.
Szóval szerintem mindenki elem szerint menjen.Valahogy igy várjatok.-Mondtam és elkezdtem irni egy lapra,
majd körbe adtam.-Igy jó lesz?-kérdeztem.-Igen-hangzott mindenkitől.
Akkor igy lesz a sorrend.


Miután mindenki oda ért el kezdtük le venni a ruháinkat,
amikor pedig mindenki kész volt a fiúk már mentek is a vízbe.
Mi a lányokkal pedig ki pakoltuk a törölközőinket meg mindent
a strand táskáinkból és ki feküdtünk napozni meg beszélgetni.

Virág szemszög:

Már egy ideje napoztunk és beszélgettünk amikor a fiúk oda jöttek és felkapva bele dobtak a vízbe.
Ezután Szellő egyszer csak eltűnt és ezt a többiek is észre vették.
Srácok hova lett Szellő?-kérdeztem,remélem nincs baja.
Nem tudjuk mi sem.Meg kell keresnünk gyorsan-Mondta aggódva(?) Weisblood.

Srácoooook!-hallottuk Szellő hangját a vízesés felől.
Ezt nézzétek.-mondta és ekkor leugrott(?) a víz esés tetejéről.
Mi persze megijedtünk ugyanis nem tűnt fel a víz alól.
Ám ekkor megláttuk megint fent a víz esés tetején.

Hogy jutottál fel ilyen gyorsan úgy hogy még csak nem is láttuk?-kérdeztem.
Van egy lépcsős rész szerűség oldalt csak onnan nem látszik de ez még nem minden gyertek ide.-Mondta Szellő.

Szellő szemszöge:

Amint a többiek felértek meg mutattam nekik a lépcsőt.
Majd a barlangot is amit elrejt a vízesés.
Ezután még ugráltunk és szórakoztunk egy ideig,de aztán már el kellet indulnunk haza.
Azért még remélem többször is eljövünk ide.-mondtam
Naná.-mondták a többiek.Nos ennyi lett volna a mai nap Sziasztok!


A vízesés:


A barlang:


A ruhák,bikinik és strandtáskák:

Szellőé:








Csillagé:






Liliomé:




Phoenixé:



Virágé:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése