2015. november 22., vasárnap

6.fejezet Egy baleset és az új tagok

Sziasztok!

csillag szemszög:

A szülinapi eset két héttel ezelőtt történt.Szerencsére azóta semmi olyasmi nem volt.
Ma úgy terveztük egy kicsit foglalkozunk az állatainkkal
pontosabban elkezdjük kiképezni őket.De még mielőtt el kezdenénk tudnotok
kell hogy a társaink csak ránk hallgatnak. És most kezdjük.

Én úgy kezdem a kiképzést hogy ugye mivel óceán egy hippokrampusz
ezért ő vele csak a vízben tudok edzeni ezért kezdetnek úszok velük 10-15 percig,
majd ha végeztünk céltáblákat helyezek el mindenütt, ha sikerül egyet pontosan
akkor tovább mennek egy távolabbira.Ezután ha már tudják valamennyire akkor
kezdődhet a nehezebb rész ugyanis egymással kell küzdeniük.
Majd egyre több vizes trükköt kell meg tanulniuk.

Szellő szemszög:

Sziasztok az az helyzet hogy mindannyian majdnem ugyan úgy csináljuk
a kiképzést ezért térjünk át a galiba részre ugyan is történt egy kis baleset
mivel tűzvihar egyik tűzgömbje engem talált el ezért nem igazán tudok most edzeni szelessel,

felhővel és szépséggel és mivel a többiek aggódnak
ezért a mai edzés el marad, mivel a tűzgömb a hasamon talált el ezért most van egy nagy égés a hasamon.
És ráadásul mintha az ott az égbe egy angyal lenne.

Phoenix nézd az ott nem egy angyal szerinted?kérdeztem.
De attól tartok igen-mondta Phoenix .ekkor az angyal ide ért hozzánk.
Már épp kérdeztem volna mit akar amikor egyszerűen el ment de itt hagyott egy lila szív alakú virágot ami kinyilt.
és egy lila hajú és ruhájú gyönyörű tündér lépet ki a virágból.Kiderült hogy a neve Liliom.


Liliom szemszög:

Sziasztok!
Liliom vagyok a szerelem tündére eredetileg rozsaszin a szerelem színe
de én jobban kedvelem a lilát,ezért lila a hajam meg a ruháim és az erőm színe is.
15 éves vagyok mint a többiek csak én messzebb voltam mint a többiek
igy én máshol is éltem egészen a mai napig amikor is ide kerültem.

Nekem van barátom is a neve Liblood.
Amúgy nagyon furcsa hogy mindegyik fiúnak blood-al végződik a neve.
Mivel mindegyik lány és fiú számomra ismeretlen el mondták a saját
történeteiket azt is hogy vannak nekik társaik is.Viszont az egyik lányon volt valami furcsa
ugyanis a hasán volt egy égési seb kiderült hogy ma edzés közben történt egy kis baleset.
Mellesleg miután bemutatkoztunk egymásnak be mutattam nekik az én társaimat is.Lillát és Szerelmet is.

Nos ennyit a mai napról sziasztok!

Liliom:

Liblood:

Szerelem:

Lilla:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése