2015. november 8., vasárnap

5.fejezet Születésnapi kaland!

Sziasztok!Elösször is szeretném megköszöni hogy olvasáttok a blogot.igazábl ez életem első blogja úthogy ne haragudjatok lécci hogy hát elég gyatrák a részek még bele kell jönnöm.Másodszor pedig szeretném közölni hogy valószinűleg minden vasárnap fogok hozni egy részt.Nos úgyhiszem elég is a "papolásból".Jó olvasást.


Szellő szemszög:

Sziasztok!Ma van 2015 január 14.
Ez egy nagyon különleges nap.Leginkább nekem.
Szóval pont egy igazán érdekes napba csöppentetek bele,ugyanis ma van a szülinapom!
Igazából irtóra izgulok a mai nap miatt hiszen nem mnden nap lesz az ember lány 15 éves.

Irtó jó érzés persze tudom hogy ez akkor sem olyan mint ha 18 éves lesz valaki,
de azért ez egy lánynak élete első nagyon fonto szülinapja hiszen ekkor már
ugymond "NAGYLÁNY"-nak számit.Igazából ez az amikor már nyugottan ülhetsz elől a kocsiban,
amikor több dolgot tehetsz amikor úgy érzed higy már igenis nagylány
bárki bármit mond igen ezt jelenti egy ÁTLAGOS lánynak de én nem vagyok ÁTLAGOS lány.

Irtóra izgulok egy magamfajta lánynál a varázsvilágba ez ugyanis olyan mint
ha már 18 lennél,egyenrangúként kezelnek nem pedig gyerekként.
Mivel mi nem igazán vagyunk átlagosak még a varázsvilágban sem ezért igan csak kevesen
tudják hogy pontosan milyen varázs"lények"vagyunk ezért kissé különcnek tartanak.
De vissza térve a szülinapomra kiványcsi vagyok a többiek miket "alkotnak".


2órával késöbb:

Már mindenki oda adta az ajándékát,csak a torta maradt.De ekkor furcsa doog történt.

Oda nézzetek,mi az ott?-mutatott fel az égre Csillag.
Nem tudom de rosszu néz ki-mondtam én.Megijedtem amit valoszinöleg a többiek is ésszre vettek.
Ekkor az a valami már közel volt igy észre vettük hogy az egy fekete szárnyas lány.
Mit akarsz itt?-kérdezte Phoenix.Az lány gonoszan rám majd a többiekre nézet és igy válaszolt.
Én egy bukott angyal és azért vagyok itt hogy egy akadály elé álitcsalak titeket.
Miért? Hiszen mi nem csináltunk semmit rosszat.Mondtam
De az angyal már eltünt viszont elöttünk keletkezet egy fekete lyuk.

Phoenix szemszög:

Amit meg jelent az a fekeze lyuk valami eröt éreztem,
és szerintem a többiek is mert egyszer csak be szipantott minket az az izé.
Most mi legyen?Hogy jutunk ki innen?-kérdezte Szellő.
Nem tudom,de várjatok csak mi az ott fent a hegyen?Az az egy ajtó? kérdeztem.
Menjünk fel és nézzük meg!-mondta Piblood.

1 órával késöbb:

Szellő szemszög:

Szerintetek messze vagyunk még csakmert mintha az a hegy folyton ugyan ott lenne.-mondtam
Állj! Ti is haljátok ezt? Mi ez a hang?-kérdezte Virág
Mindenki elhalgatott és figyeltünk.
Szikla gyere ide!Hallod a zajokat? menj és deritsd ki mitöl származik.-mondta virág(Szikla Virág szárnyas kö unikornisa)

Mikor Szikla vissza ért látjuk négy varázs állat az.
Egy ős víz unikornis,egy ös szél unikornis,egy griff madár és egy nagy tigris közeledik.
Igy én ki engedem szárnyaimat és eléjük megyek de amikor közeledek támadni akarnak
de meghajolok igy biztositva nekik nem vagyok ellenség.

Az állatok azt mondták be vannak ide zárva,és nem találják a kiutat.
Elmeséltük a történetünket és azt mondták szivesen jönnünek velünk haza ha megtaláljuk a kiutat.
Több óra keresgélés után rábbuantunk egy ajtóra és haza jutottunk.Kiderült hogy ezeknek az állatoknak kellet volna megakadályozni
csakhogy mivel ök is "rabok" voltak ezért inkáb velünk tartottak.

Ezek után az állatok a vízesés,tűzvihar,szépség és a vadóc nevet kapták.
mivel hogy már késő van ezért már minden ki haza ment a saját házába.
Most már ideje nekem is mennem hisz fárasztó volt a mai nap. Sziasztok!

Igy nézett ki az A LÁNY:


Ez itt a "fekete lyuk":


Ök itt az állatok:

Vízesés:


Tűzvihar:


Szépség:


És Vadóc:


óh és igy nézünk ki mi ha a varázserömket használjuk:
Én(szellő)


Virág:



Csillag:


Phoenix:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése