2015. december 6., vasárnap

8.fejezet 2.rész

Ez a rész úgy lesz hogy a lányok Csillag és Szellő el mesélik a napjukat 
mivel ezt úgy mesélik amikor már túl vannak rajta,szóval értitek.(Remélem)
mivel tudom hogy ez a rész elég rövidre sikeredett ezért mivel úgyis terveztem egy
kicsit tartalmasabb bejegyzést a szereplőkröl a szóbáikról ilyenek..ezért ugyan csak jövö héten terveztem felrakni de kárpótlásúl ezt még ma felfogom rakni.
JÓ OLVASÁST!

Szellő szemszög:

Sziasztok a báli este óta 1hét telt el,azóta itt gubbasztunk a kis menedékhelyemen.
Arra gondoltam hogy mostmár ideje lenne haza menni hisz már aggódhatnak.
Csillag szerint is ideje lesz már,de azért ne szóljunk nkik nehogy a fiúk is ott legyenek.

2 és fél órával késöbb

Most itt vagyunk Csillaggal a házunk elött és igazából nem merünk be menni.Már épp nyitnám
mégis ki az ajtót amikor a fiúk pont ki nyitják.És meglepöen és haragosan sértödötten néznek ránk.
Persze ezt mi is észre vesszük,de mintha nem is vennénk észre öket ki kerülve be megyünk,
persze ök követnek minket.Mikor a lányok meglátnak ök is ugyan ugy néznek ránk annyi
külömbéggel hogy az ő szemükbe megértést is látni lehet,de a megszidást akkor sem usszuk meg.
A lányok miután le szidtak a fiók ki hivtak minket beszélgetni.Mi beleegyeztünk.

Csillag szemszög:

Miútán a fiúkkal ki mentünk mi Blaublooddal külön mentünk beszélgetni.
Csillag mégis miért szaladtatok el mikor meg láttatok minket?-kérdezte Blaublood
Azért mert ugyan még nem mondtuk ki de tetszetek nekünk.-mondtam.
Te is tetszel de ezt el is mondthattad volna ahelyet hogy elszaladsz.
Tudom de ezen át léphetnénk végre ugyan is most azt kellene megbeszélnünk mi legyen velünk.-mutattam kettönkre.
Miután mindent meg beszéltük hogy meg próbáljuk együtt.

Szellő szemszög:

Mint kiderült Csillag és Blaublood ugy döntöttek meg próbálják együtt.
Nos nekünk nem volt ilyen szerencsénk mi arra jutottunk hogy megpróbáljuk elfelejteni az érzéseinket,
nem akarjuk tönkre tenni a barátságunkat de ha még még mindig úgy érezzük akkor ki próbáljuk mi is együtt.
Ám a sors most is közbe szólt mivel újjabb akadály elé nézztünk.
Ugyanis egy nagy óriás jelent meg elöttünk persze mi azt sem tudtuk mit tegyünk.
De aztán a lányokkal legyöztük,de egre több és több lett Csillag meg sokkot kapot.

Csillag szemszög:

Mikor meg láttam hogy az óriasok egyre többe vannak egyszerüen sokkot kaptam.
A többiek le gyözték öket de én még mindig sokkos állapotban voltam.
Aztán egyszer csak sirhatnékom támadt és mivel nem akartam a többiek elött sirni
ezért gyorsan fe szaladtam a szobámba ugyanis ez az egész a házunktól nem messze 
a fiúk házával össze kötö erdöben játszodott.
Már vagy fél órája a szobámban voltam amikor hallotam nyikordulni az ajtót.
Ezután már csak azt láttam hogy Blaublood oda fekszik mellém és próbál megvigasztalni.

Igy néz ki az óriás:



Ez Csillag amikor Blaublood éppen vigasztalja:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése