2015. december 13., vasárnap

9.fejezet

Piblood szemszög:

Sziasztok
Fura hogy most én mesélem el a történetet.
De a lényeg hogy a csajok esete óta egy hónap eltelt már és azóta sok minden történt,

például Weisblood+Szellő és a Blaublood+Csillag páros is még mindig együtt van,
Én össze jöttem Virággal és így tovább szóval most a régi csapatból szerelem tanya lett
persze attól még ugyan úgy gyakorolunk a többiekkel meg minden de azért ez mégis csak más.

Például ma is egy edzős napba csöppentetek bele,úthogy akkor gyertek velem.

Weisblood szemszög:

(Pb=piblood;Wb=Weisblood;Lib=libllod;Rb=Redblood;Blb=Blaublood;Sz=szellö;Vi=virág;
Cs=csillag;Li=Liliom;Pho=phoenix)

Wb: Sziasztok csajok mizujs?Mehetünk edzeni?(közben oda ment megcsókolni Szellőt)
Sz:Naná,amúgy szia édes.Amúgy mit csináljunk ma?
Cs:Szellő ma gyakorolnunk kell nem mehettek most el.

Sz:Nem is én nem arra gondoltam hanem arra hogy az edzést hogy csináljuk ma.
Pho: Szerintem mindenki csináljon valami olyan alaku dolgot amit igazán szert de az erejével.
Többiek:????????ezt mégis hogy érted??
Pho: Úgy hogy például én szeretem a sárkányokat,uthogy tüzböl csinálok egy sárkányt egy nagy sárkányt.
Vi: Ja így már értem.Nos akkor menjünk.

Szellő szemszög:

Én úgy gondoltam csinálok Egy Szél unikornist. Végülis miért ne.
Persze nem lesz könnyü dolgom de hát ez van.
Vajon a többiek mit csinálnak?Mindegy inkább neki állok a szél unikornisnak.

Csillag szemszög:

Én úgy gondolom ez azért elég nehéz feladat,de azért nem lehetetlen.
Mivel az én elemem a víz ezért én egy víz unikornist fogok csinálni.
Viszont ehez el kell mennem  víz barlanghoz.

Phoenix szemszög:

Én Egy tűz unikornist akarok csinálni persze ez nem lesz könnyü de sikerülni fog.
Vajon a többiek is ugyan azt fogják csinálni csak a saját elemük szerint?
Nos mindenesetre nagyon kiváncsi leszek.

Miután mindenki kész lett a nap végén mind össze gyültünk az erdö mellet és
meg muttatuk mit csináltunk de ekkor csoda történt.
Az unikornisok és a fiúk állatai is életre keltek.

Ha kiváncsi vagy mi történt ezek után akkor legközelebb is tarts velem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése